Tysiące podróżnych domaga się odszkodowań za chaos w pociągach podmiejskich w Sztokholmie

Data:

Od ubiegłego tygodnia, kiedy rozpoczął się chaos w pociągach podmiejskich, SL otrzymał ponad 7 tys. wniosków o odszkodowanie za opóźnienia, a to dużo w krótkim czasie. Pod względem finansowym może to być rekord.

SL ma gwarancję podróży, która może zwrócić koszty, jeśli na przykład trzeba wziąć taksówkę, jeśli transport publiczny jest opóźniony o ponad 20 minut. A wraz z problemami w pociągach podmiejskiej posypały się wnioski o odszkodowania.

Oprócz ostatnich zgłoszeń, SL ma też ogromny stos wniosków o odszkodowania od czasu chaosu śnieżnego sprzed kilku tygodni. W sumie do rozpatrzenia czeka ponad 14 tys. roszczeń.

Do tej pory w tym roku SL otrzymał około 53 tys. wniosków, w tym 8 tys. w grudniu. Około 7 tys. z nich od czasu, gdy problemy z pociągami podmiejskimi zaczęły się w ubiegłą środę.

Polub nas

0FaniLubię

Udostępnij

spot_img

Artykuły powiązane

KFC rozszerza swoją obecność w Szwecji otwierając się w Mall of Scandinavia

Kentucky Fried Chicken (KFC), znana amerykańska sieć fast food specjalizująca się w kurczakach, planuje znaczne rozszerzenie swojej działalności...

Region Sztokholm chce przetestować ruch nocny w pociągach podmiejskich

Region Sztokholm rozważa wprowadzenie nocnego ruchu w pociągach podmiejskich jako próbną inicjatywę, mającą na celu zaspokojenie potrzeb mieszkańców...

Sztokholm podnosi ceny parkingów o 45%: Reakcje i konsekwencje

W ostatnim czasie, Sztokholm podjął kontrowersyjną decyzję o podwyższeniu cen parkingów dla mieszkańców o 45%. Decyzja ta, motywowana...

Ewakuacja i neutralizacja niebezpiecznego przedmiotu w Kungsängen

W nocy z niedzieli na poniedziałek doszło do szeroko zakrojonej operacji policyjnej z udziałem saperów w czteropiętrowym budynku...